Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Peugeot 107 képes leírás - Peugeot.tlap.hu
részletek »

Peugeot 107 - Peugeot.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: peugeot.tlap.hu » Peugeot 107
Keresés
Találatok száma - 4 db
107-ről cikk

107-ről cikk

Peugeot 107-es modell bemutatása teszt útján - A kisautók szerelmeseinek: Peugeot 107. Az autógyártók az esetek többségében az egyes autó osztályokban egymás ellen harcolnak egyéni fejlesztéseikkel. Az együttműködésre ritkán akad példa. Egy ilyan kivételes közös projekt a Citroen C1, Toyota Aygo és Peugeot 107. Hogy a vásárló a három márka közül melyiket választja, az már csak ízlés kérdése, a motorháztető alatt ugyanazt a technikát találja. Mindhárom modellt Kolinban gyártják Csehországban. 3,43 m-es hosszával a Peugeot 107 kompakt autó, az utastér ennek ellenére tágasnak tűnik. Különösen az elöl ülők helye kényelmes. A csomagtér 199 literes ami a hátsó üléstámlák előre hajtásával 751 literesre növelhető. A 106-os utódjának kidolgozása tökéletes, még akkor is, ha az utastérben a műanyag dominál. Két motorvariáns van a kínálatban, a benzinmotor 998 köbcentis, 68 lóerős, a dieselmotor pedig 1,4 literes, 55 lóerős, a fogyasztása pedig barátságos 4,1 liter 100 km-en. A dieselmotor kizárólag ötfokozatú váltóval kapható, a benzinmotoroshoz választható az automata váltó is. Szériafelszerelés az ABS, a CSC (cornering stability control / kanyarvétel stabilitás kontroll), a szervokormány...

Képekben

Képekben

Peugeot 107 -es modell bemutatása képekben.

Peugeot 107 eredmény

Peugeot 107 eredmény

Az oldalon aktuális Peugeot autós hírek, új és használt autók tesztjei, hasznos tanácsok használt autók vásárlásához, Peugeot szerviz tanácsok - tippek, alkatrészek leírásai, autós hifi és navigációs berendezések tájékoztatói, egyedi háttérképek, videók, autós találkozók összefoglalói várják az oldal látogatóit.

Teszt

Teszt

Genfben végre hivatalosan is bemutatkoztak a francia-japán koprodukció végeredményei. A Citroen C1, a Peugeot 107 és a Toyota Aygo voltaképpen ugyanazok az autók, ez azonban külsőre nem feltétlenül tünik fel. Hasonlóság persze így is van dögivel, például a magasan lévő fényszórók, az oldalnézet, vagy egyszerüen maguk a méretek, melyek csak milliméterekkel különböznek egymástól. Mindhárom modellnek lesz három-, és ötajtós változata is, bár a hátsó lábtérrel kapcsolatban nem lehetnek illúzióink a 3,4 méter hosszú autóknál. Az alapmotor egy, a Toyotától származó egyliteres 67 lóerős háromhengeres benzinmotor, amivel 14,2 másodperc alatt gyorsulnak fel a minik álló helyzetből 100 km/órára, végsebességük pedig 155 körül van. A másik motor a PSA-tól származó 1.4 HDi, ami 54 lóerős és vegyes használatban állítólag négy liter körül el lehet majd vele járni. A csomagtartó természetesen iszonyatosan picike, mindössze 139 literes, ledöntött hátsó ülésekkel azért valamelyest jobb a helyzet, így már 751 liternyi cuccot lehet a miniautókba pakolni. Az autók felszereltségével azonban nem lesz probléma, hiszen olyan extrák is rendelhetőek lesznek bele, mint a kulcsnélküli indítórendszer, az automata légkondi, az oldallégzsákok, vagy akár a navigációs rendszer.

Tuti menü