Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Peugeot 407 képes leírás - Peugeot.tlap.hu
részletek »

Peugeot 407 - Peugeot.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: peugeot.tlap.hu » Peugeot 407
Keresés
Találatok száma - 3 db
Peugeot 407 a Taxi4-ben

Peugeot 407 a Taxi4-ben

Peugeot 407 a Taxi4-ben, klafa kis képek A Luc Besson ötlete alapján és a Samy Naceri-Frédéric Diefenthal főszereplőpárossal készült Taxi 4 a népszerű filmfolyam újabb része. A sorozat az 1998-ban bemutatott Taxival kezdődött (6,45 millió néző), ezt 2000-ben követte a Taxi 2 (10,34 millió néző), illetve 2003-ban a Taxi 3 (6,15 millió néző). A filmben a korábbi részekhez hasonlóan a Peugeot 407-es átalakított modellje alakítja a taxisofőrt játszó Samy Naceri autóját. Ehhez a forgatás idején három fehér színű 407-est használtak. Amúgy a Taxi 4-ben 40 gépkocsi szerepel, ebből 32 csereautó a különböző kaszkadőrmutatványokhoz. A filmen szinte a teljes Peugeot-kínálat megjelenik.

Peugeot 407 coupe

Peugeot 407 coupe

Peugeot 407 coupe - egy igazán vagány coupe A látványos masszívság nem optikai trükk, a 407 Coupé karosszériamerevsége az eddigi legjobb a gyár történelmében. Moszkvicsok esetében ettől nem hatódnánk meg, de a Peugeot-nál ez már jelenthet valamit, ha már kicsiben (1007) és nagyban (407) is kaptak már öt csillagot az Euro NCAP törésteszten. Magasságát kivéve a 407 Coupé minden irányban terjedelmesebb a limuzinnál. Mivel a tengelytáv azonos, hosszirányban a túlnyúlások gyarapodtak. A műanyag csomagtérfedél és az alumínium motorháztető ellenére a benzines V6-os bő 100 kilóval húsosabb az elődnél, de a dízel még nehezebb, 1,7 tonnánál is többet nyom üresen.

Peugeot 407 teszt

Peugeot 407 teszt

Peugeot 407 -es modell bemutatása teszt útján. A Peugeot mindig is híres volt markáns arculatáról, mióta az eszemet tudom a távolból fel lehet ismerni egy pözsót, míg más márkák esetében ez nehezen elmondható. Sőt egészen mostanáig a modellek is egészen elkülönültek egymástól, így messziről látszott, hogy milyen Peugeot. Vegyük például a Volvo S60-ast és S80-ast, amelyről még a Volvo rajongó édesapám se tudja megmondani , hogy melyik-melyik, tehát azt kell mondjam, ez egy pozitív tulajdonság. Ennek ellenére most a franciák a 307-est nagyon a 407-re vajazták, de szerencsére annyi különbséget azért hagytak, hogy meg tudjuk különböztetni. A 407-es kinézete alapján a kategória üde színfoltja, hisz annyira egyedi formatervvel rendelkezik, hogy ez biztosan mindenkiből kivált valamit. Hosszú első túlnyúlás, már-már csőrös orrész, miközben a fara rövid, tömzsi, sőt az orrához képest szögletes is. Olyan mintha az autó formatervéhez két külön stáb fogott volna hozzá a kocsi két végétől, hogy aztán a közepén összefésüljék elképzeléseiket. Vagy éppen a tervező minden nap más ötlettel kelt fel? Olvassuk tovább...

Tuti menü