Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Peugeot 607 képes leírás - Peugeot.tlap.hu
részletek »

Peugeot 607 - Peugeot.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: peugeot.tlap.hu » Peugeot 607
Keresés
Találatok száma - 2 db
Peugeot 607 bemutató

Peugeot 607 bemutató

Peugeot 607 bemutató teszt útján Szép, nagy, tágas, francia, ragadozó. A Peugeot 607-es a háromliteres benzinmotorral és hatsebességes automatával igazán kényelmes útitárs, ám ha választanom kellene, a 2,7-es turbódízelt vinném helyette. Rovatunk hűséges látogatói már annyit olvashattak az új 607-esről, annyi képgalériát és videót nézhettek végig, hogy talán már unják is kicsit, ha a Peugeot csúcsmodellje a téma. Az egész kezdődött egy autó-motoros írással, amelyben sorra vettük a ráncfelvarrt modell újdonságait, aztán következett a hazai premier után készült beszámoló, amelyen Kántor kolléga járt. Ugyanő nyúzta aztán egy gyorsteszt erejéig a 2,7 literes V6-os dízellel szerelt darabot, amelyről remek videót is forgattunk. Képgalériából már összesen három darabunk van 607-es fejléccel, bemutatós, menetpróbás és legújabban a háromliteres benzinesről gyártott gyűjtemény. Tessék kattintani jól!

Peugeot 607 teszt

Peugeot 607 teszt

Peugeot 607 -es modell bemutatása teszt útján. Az öncélú nagyság azonban semmit nem érne tágas utastér nélkül. A csomagtartó űrtartalma 481 liter, ami a kategória átlagát képviseli. Azonban a csomagtér 1,1 métert is meghaladó hossza miatt a hátsó ülésekhez került tárgyakért igencsak nyújtózkodni kell. Ezen a problémán segít a csomagtérháló, amellyel rögzíthetjük az apróbb tárgyakat, megakadályozva azok előrecsúszását fékezéskor. A csomagtartó alatt teljes értékű pótkerék rejtőzik, ami igen figyelemreméltó, mert az általunk tesztelt 607-est 17 colos Féline könnyűfém keréktárcsákkal és 225/50/17 gumikkal szerelték fel. A vezető munkahelye hatalmas, nagy távolságot jár be az elektromos motorokkal mozgatott, franciásan puhára párnázott, de jó oldaltartású ülés. Segíti az igen magas vezetők elhelyezkedését és fokozza a kényelmet a két irányban állítható szervokormány is. 5,5 centiméteres a különbség a kissé nagy kormány tengelyirányú állításának két végállása között. A láb és a fejtér is óriási elöl. Bár vállszélességben bőven jutna hely három utas számára is hátul, ám a 'kardánalagút' jócskán csökkenti a középső utas kényelmét.

Tuti menü