Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Peugeot 807 képes leírás - Peugeot.tlap.hu
részletek »

Peugeot 807 - Peugeot.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: peugeot.tlap.hu » Peugeot 807
Keresés
Találatok száma - 4 db
Minden a 807-ről

Minden a 807-ről

Peugeot 807 -es modell bemutatása teszt útján. A 807-es igazi egyterűként alapértelmezésben gyakorlatilag nem tartalmaz izolált csomagteret: a hátsó ülések mögött azért fel lehet tornyozni vagy négy nagy sporttáskát, ráadásul még tíz centi széles kalapocska-tartócska is kerül föléjük, ami valamit azért takar a tolvajok elől. Az ülések között is elfér pár szütyő, így egy hatfős baráti társaság sátorral-hátizsákokkal kissé szűken, de befér az autóba. Vagy apa+anya+három-négy csemete gumikrokodillal, pelenkásszatyorral és jó magyar módra megpakolt hűtőtáskákkal, sőt, a terjedelmesebb sporteszközök elhelyezése sem nagy gond. A tetőn elhelyezett krómozott spoiler két fele ravaszul szétcsúsztatható, így a 807 alkalmas rögzítési lehetőséget kínál síboxnak, biciklinek, szörfdeszkának. A gyári adatsor a csomagtérre: 340, 780, illetve 3300 liter. Szóval jó sok mindenre alkalmas az autó, s miközben a sofőr elnézően mosolyogva nézi utasai ténykedését az erre szolgáló kis belső panorámatükörben, ő maga is jól szórakozik.

Peugeot 807 kézikönyv - angol

Peugeot 807 kézikönyv - angol

Peugeot 807 kézikönyv - hogy digitálisan is meglegyen (angol) A 807-es komputere picit felfelé kerekít. 8,47 literes valós átlagfogyasztásra 8,6-ot, 8,04-re 8,4-et mond, de akár így, akár úgy: az öblös, nyolcvan literes tankkal csaknem 1000 kilométeres útra futja egy szuszra. Ezeket a fogyasztási értékeket körülbelül 20% városi és 80% 100-130 közötti országúti autózással értük el. A gyári adatok: 10/5,9/9,2 l/100 km - ez nagyjából megfelel a mért eredménynek. Szolidan kortyolgat tehát a az 1795 kilogrammos saját tömegű autó, miközben a négyhengeres, 16 szelepes, 2179 köbcentis, hosszúlöketű HDI 314 Nm-nyi nyomatékkal és 128-lóerővel (2000, illetve 4000 1/min-nél) noszogatja. Érzésre mintha egy Citroen Picassot hajtanánk - a kisebbik, 90 lovas HDI-vel. A végsebességre sincs panasz, az autó gond nélkül tudta a gyári 182 km/órát, mi több, 215/65-ös, tizenöt collos Pirellijein még ennél a tempónál is stabilan fogta az utat.

Peugeot 807 pullman

Peugeot 807 pullman

Peugeot 807 -es pullman modell bemutatása teszt útján. A Citroën, a Fiat, a Lancia és a Peugeot közös fejlesztésű és gyártású egyterűcsaládjának Peugeot-változata csak felszerelésében és néhány optikai részletben tér el társaitól. A divatos formájú karosszéria magán hordozza az oroszlános márka minden jól bevált stíluselemét: a jellegzetes hátra ívelő lámpáktól kezdve a markáns légbeömlőkön át egészen a hatalmas krómozott emblémáig. Az autó jellege a méretei ellenére is inkább egyterűs, mint buszos. A 807 igazi érdekességét, a csúsztatható oldalsó tolóajtót ennek ellenére a haszongépjárművektől kölcsönözték, csakhogy itt nem kézi erővel, hanem elektromotorokkal történik a művelet. Elég egy gombnyomás, és csengő-bongó zenei aláfestéssel már nyílik is a hatalmas oldalajtó. Természetesen kilinccsel is indítható a folyamat, de a használatnál különösen körültekintőnek kell lenni. A rendszer tartalmaz ugyan becsípődésgátlást, a hatalmas erők miatt mégis jobb a gyerekek végtagjaira odafigyelni. Ettől függetlenül ez a megoldás városban különösen praktikus, hiszen nagyban megkönnyíti a rakodást és a beszállást.

Peugeot 807 teszt

Peugeot 807 teszt

Peugeot 807 -es modell bemutatása teszt útján. A Totalcar bő egy hétig nyüstölhette az Eurovan-koncepció Peugeot-éknál készült, 807 névre keresztelt megnyilvánulását. Rám hárult a hálátlan feladat, hogy a korábban nálunk járt Citroen C8 és a Torinóban látott Lancia Phedra megnyúzása után a harmadik bőrt is lehúzzam a PSA és a FIAT közös egyterűjéről. Amiben a tesztautó igazán újat hozhat a Totalcar olvasóinak, a belső tér kialakítása. A Pullman-verzióban mindössze hat ülés található, melyek egymástól teljesen külön állnak. A vezető és utasa ülőhelye fix, mindkettő - külön megfizetendő opcióként - elektromosan mozog. A másik négy fotel már lehajtható asztalkának, vagy viszonylag könnyedén, négy-négy mozdulattal ki is emelhető. A székek egymással teljesen csereszabatosak, mindegyikhez hárompontos öv és ISOFIX-szabvány gyerekülés-rögzítési lehetőség jár. A 807-es igazi egyterűként alapértelmezésben gyakorlatilag nem tartalmaz izolált csomagteret: a hátsó ülések mögött azért fel lehet tornyozni vagy négy nagy sporttáskát, ráadásul még tíz centi széles kalapocska-tartócska is kerül föléjük, ami valamit azért takar a tolvajok elől.

Tuti menü